14 Jun, 2013

Majlis Kesyukuran BN Besut & Isra' Mikraj 1434H

Dato' Seri Idris Jusoh bersama Ustaz Mohd Syukri bergambar kenangan dengan Kumpulan Nasyid Rabbani selepas Majlis Kesyukuran dan Isra' Mikraj
*****
14 Jun - Kg. Raja: Sebulan lebih selepas Pilihanraya Umum ke 13, UMNO Bahagian Besut mengadakan Majlis Kesyukuran bertempat di Dewan Undangan Negeri Kota Putera.
Majlis dimulakan di Masjid Nasiruddin Shah, Kampung Raja dengan solat Magrib berjemaah dikuti solat Hajat, Bacaan Yassin, Tahlil dan solat Isya'.
Selepas solat Isya' program beralih ke tapak Pasar Malam Kampung Raja, jamuan makan malam disediakan kepada jemputan sambil dihiburkan oleh kumpulan nasyid tersohor di bawa khas pada malam ini iaitu Rabbani.
Satu ceramah juga disampaikan oleh Ustaz Ahmad Syukri Yusof, penceramah bebas yang diundang khas memberi ceramah Isra' Miraj.
Sebelum itu Dato' Seri Idris Jusoh - Menteri Pendidik 2 merangkap Ketua UMNO Bahagian Besut dalam ucapan aluannya berjanji akan memikul amanah sebagaimana diberikan oleh rakyat serta kerajaan sebaik yang mungkin bersama-sama rakan ahli yang berhormat untuk agama, bangsa dan negara.
Hadir sama Haji Nawi Mohamad - Exco Kerajaan Terengganu (Timbalan Ketua UMNO Bahagian Besut), Haji Pehimi Yusof - ADUN Jertih (Naib Ketua UMNO Bahagian Besut) dan Mohd Mahdi Muda - ADUN Kota Putera, (Ketua Pemuda UMNO Bahagian Besut).
- hwa

Tiada ulasan: